Kad bi vina mogla pričati...

Strateški marketing i branding | Vinart

Kad bi vina mogla pričati...

Strateški marketing i branding

Na zasićenom i dinamičnom tržištu dobra je strategija dvostruko vrjednija. Dva su temelja svakoj ozbiljnoj strategiji; detaljno poznavanje tržišta, potrošačkih navika i preferencija i detaljno poznavanje proizvođača i njegove ili njene vinarske filozofije. Ovo je točka s koje krećemo u prilagodbi marketinga i brendiranja Vama i Vašim proizvodima. Vinart odrađuje dubinski i detaljan uvid u profil klijenta, proizvodne kapacitete i asortiman te utvrđuje raskorak između ostvarenog uspjeha na tržištu i željenog uspjeha klijenta koji se temelji na njegovim realnim potencijalima. Istraživanjem ovoga raskoraka nastaju planovi za konkretne strateške poteze koji mogu sezati do prijedloga za 'rebranding' i 'redizajn' u kojem Vinart ima savjetodavnu ulogu, a svojim klijentima osigurava i profesionalna rješenja primjerenih dizajnerskih studija.

Što radimo?

Sve što radimo za cilj ima unaprijediti kulturu vina. Kada pišemo o vinima (Izdavaštvo), kada organiziramo festivale (Event Management), kada posredujemo između vinara i ključnih medija (Media Relations) ili promoviramo vinare ciljanoj publici i profesionalcima (Strateški marketing i Brand building). Brinemo da su vina predstavljena na pravi način. Jednom kada vino nastane, ono započinje potragu za svojim uživateljima. Vinart nastoji ukloniti prepreke koje na tom putu nalazi.